Ulf Dahlberg vald till S-gruppledare och kommunalrådskandidat
Den 7 mars 2026 höll Socialdemokraterna i Mark sitt årsmöte på Örbygården, där medlemmarna samlades för att fatta viktiga beslut inför den kommande mandatperioden. Stämningen var både engagerad och hoppfull när mötet enhälligt valde Ulf Dahlberg till Socialdemokraternas gruppledare i kommunstyrelsen och till vår kommunalrådskandidat. Totalt deltog cirka 60 röstberättigade medlemmar, och beslutet fattades med…
Läs mer
